2012年5月12日 星期六

無言者

無言, 其實不是因為無話可說
反是太多話想說, 不知從何說起
反是太多話要說, 卻沒有人想聽

寫不了更多道理, 只因聖經早已說明一切真理
沒需增添, 不容刪減, 無用延伸, 聽見的, 就應當聽吧
當現今宣稱基督徒的, 卻沒有學習基督行事之意
當正在為義受逼迫的, 竟沒有教會領導聲音支持
上帝察看人一切的心意與作為, 真正的聖徒將永蒙保守

世代紛亂, 人心莫測
真話難辯, 真理難伸
人與人之間的交流, 人與社會間的互動, 都已變得無言以對
封閉的內心, 找不到心靈的出口, 只有冷漠與不信

青年學生因成績差不敢回家面對父母而流離街頭;
正想與周邊的人談心事, 但眾人都在忙, 無暇理會;
大伙兒高談闊論間, 卻仍獨個靜默;
每日每夜的自我寒暄, 自言自語…

來自《天與地》中最感人, 最發人深省一段
Yan 對 Ronnie 隱瞞對眼疾的恐懼作出回應
Ronnie 閉上雙眼手踏 Yan 肩膀走路
論分享, 論公平, 真正最具啟發性的金句:

我知你性格, 你從來都唔鍾意做比人擔心嗰個丫嘛
但係你又知唔知, 將D嘢一個人攬晒上身, 先至係最令人擔心架

你話咩都可以搞得掂, 我就唔信你無試過一個人覺得驚嘅時候呀
點解唔可以講出嚟, 等大家同你分擔下呢?

你先試下, 其他人可唔可以令你相信佢會幫到你
你至去再判斷, 乜嘢係公平唔公平, 好唔好?

我唔識同你講, 乜嘢叫做公平
但係乜嘢唔公平, 我識分
你有呢個病, 我覺得個天對你唔公平
Katie 佢擔心你, 但係你無比機會佢幫你
我覺得係你對佢唔公平

而你口口聲聲話無人比到答案你
所以你唔想去煩人
但係正因為你唔出聲
其他人根本就唔知你嘅問題係乜
咁試問你一口咬定佢地無答案, 咁又公平咩?

嘗試下去接受人地嘅幫忙
信任一下其他人可以幫到你
咁唔表示, 你就變成一個弱者
因為你能夠令到佢地有機會咁做
對佢地嚟講, 可能先至係一種幸福


說多一句問候關心的溫暖說話, 聽多一分鄰舍街坊的困難需要
真正走進人群中, 去祝福, 去傾談, 比滿腦的理想, 滿心的思考更有價值吧

沒有留言: